FAQ
Algemeen
Verzendkosten zijn afhankelijk van uw woonplaats en bestelling.
Een volledig overzicht vindt u hier: Verzendkosten
Wij leveren in Nederland en een groot deel van België.
Mocht u buiten ons bezorggebied vallen dan nemen wij daarover contact met u op.
Wij accepteren iDEAL en Visa, Mastercard of Maestro creditcards.
In onze winkel kunt u contant betalen en pinnen
Bezorging & Bestelling volgen
We streven ernaar om standaard voorraadbestellingen binnen
48 uur na het plaatsen en betalen van uw bestelling te verzenden.
Ja, u kunt uw afleveradres wijzigen (onder voorbehoud van
levering van uw bestelling).
We raden aan ons onmiddellijk te bellen als u zich realiseert
dat het adres van uw bestelling mogelijk onjuist is.
Als uw bestelling al onderweg is, kunnen er extra vrachtkosten
in rekening worden gebracht.
Gebruik de Bestel- en retourpagina.
Wij leveren uitsluitend op de begane grond of er moet een lift
aanwezig zijn waar het aquarium ruim voldoende in past.
In overleg is er vaak meer mogelijk tegen meerprijs.
Dit is om technische redenen op de website. Neem gerust even
contact op, we kunnen vaak best wat met de bezorgkosten doen.
Retouren en Ruilen
U heeft 14 dagen vanaf het moment dat uw bestelling is geleverd of beschikbaar is gesteld
voor ophalen om een item te retourneren.
Voor alle retouren streven we ernaar u binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde
item terug te betalen.
Na aanmelding van uw retour heeft u nog 16 dagen om uw artikel te retourneren
Als u om wat voor reden dan ook een item niet binnen het bovenstaande tijdsbestek kunt
retourneren, neem dan contact met ons op - maar we kunnen niet beloven dat we het zullen
accepteren, en eventuele terugbetalingen kunnen worden gedaan in de vorm van een cadeaubon.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Neem contact op met ons via telefoon of email. U ontvangt dan van ons kosteloos een
retourlabel voor zendingen vanaf €100
Artikelen zwaarder dan 22KG en bestellingen onder de €100,00 zijn uitgesloten van deze regeling,
hiervoor betaald u zelf de retourkosten.
geretourneerd worden?
Nee; levende have zoals vissen en garnalen, planten en diepvriesvoer kunnen niet geretourneerd worden.
Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen via ons contactformulier.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkel Keur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.