FAQ

Algemeen

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzendkosten zijn afhankelijk van uw woonplaats en bestelling.
Een volledig overzicht vindt u hier: Verzendkosten

Waar leveren jullie?

Wij leveren in Nederland en een groot deel van België.
Mocht u buiten ons bezorggebied vallen dan nemen wij daarover contact met u op.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren iDEAL en Visa, Mastercard of Maestro creditcards.
In onze winkel kunt u contant betalen en pinnen

Bezorging & Bestelling volgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We streven ernaar om standaard voorraadbestellingen binnen
48 uur na het plaatsen en betalen van uw bestelling te verzenden.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Ja, u kunt uw afleveradres wijzigen (onder voorbehoud van
levering van uw bestelling).
We raden aan ons onmiddellijk te bellen als u zich realiseert
dat het adres van uw bestelling mogelijk onjuist is.
Als uw bestelling al onderweg is, kunnen er extra vrachtkosten
in rekening worden gebracht.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Aquariums tot in de woonkamer.* Waar staat dat sterretje voor?

Wij leveren uitsluitend op de begane grond of er moet een lift
aanwezig zijn waar het aquarium ruim voldoende in past.
In overleg is er vaak meer mogelijk tegen meerprijs.

Ik woon 5 km over de grens met Nederland. Waarom zijn de bezorgkosten zo hoog?

Dit is om technische redenen op de website. Neem gerust even
contact op, we kunnen vaak best wat met de bezorgkosten doen.

Retouren en Ruilen

Wat is uw retourbeleid?

U heeft 14 dagen vanaf het moment dat uw bestelling is geleverd of beschikbaar is gesteld
voor ophalen om een item te retourneren.

Voor alle retouren streven we ernaar u binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde
item terug te betalen.

Na aanmelding van uw retour heeft u nog 16 dagen om uw artikel te retourneren

Als u om wat voor reden dan ook een item niet binnen het bovenstaande tijdsbestek kunt
retourneren, neem dan contact met ons op - maar we kunnen niet beloven dat we het zullen
accepteren, en eventuele terugbetalingen kunnen worden gedaan in de vorm van een cadeaubon.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Hoe stuur ik iets naar u terug?

Neem contact op met ons via telefoon of email. U ontvangt dan van ons kosteloos een
retourlabel voor zendingen vanaf €100

Artikelen zwaarder dan 22KG en bestellingen onder de €100,00 zijn uitgesloten van deze regeling,
hiervoor betaald u zelf de retourkosten.

Kunnen alle artikelen
geretourneerd worden?

Nee; levende have zoals vissen en garnalen, planten en diepvriesvoer kunnen niet geretourneerd worden.
Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden

Klachten

Wat als ik een klacht heb?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen via ons contactformulier.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkel Keur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.